FAQs: Algemene informatie

Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen over ons en onze service. Staat jouw vraag er niet tussen? Die kan je dan stellen via het contactformulier. Wij helpen je graag!

Ik wil graag mee helpen met plukken, wanneer kan dat?

Wij weten altijd maar een paar weken van te voren wanneer de Plukkersdagen zijn, houd dus Facebook of onze website in de gaten of schrijf je in op onze nieuwsbrief.

Ik wil me graag inschrijven voor een rondleiding, hoe doe ik dat?

Stuur een berichtje met de gewenste datum en het aantal personen naar info@wijngaardmartinus.nl, dan zullen wij zo snel als mogelijk antwoorden of er nog plek is voor de gewenste dag.

Is het mogelijk om wijn te komen proeven?

Ja, tijdens openingstijden kan je onze wijnen proeven, 3 wijnen voor €7,50. 

Kunnen kinderen ook mee met de rondleiding?

Ja hoor dat kan, alleen vinden niet alle kinderen het even leuk. Dit kan je het beste zelf inschatten. Maar ze zijn zeker welkom, gezellig!

Kan ik mijn hond meenemen?

Ja dat mag, de hond (mits lief ;-)) mag binnen en mee naar de wijngaarden, maar in verband met hygiëne mag jouw hond niet mee de kelders in.

Hoe lang kan ik St. Martinus wijn bewaren?

Dit is per wijn erg verschillend, bekijk in onze webshop de beschrijvingen bij onze wijnen.

Ik wil me uitschrijven voor de nieuwsbrief, hoe doe ik dat?

Onderaan de mail staat een linkje waarmee jij je kunt uitschrijven voor onze nieuwsbrief.

Ik heb een restaurant en wil graag St. Martinus wijn schenken.

Neem contact met ons op via info@wijngaardmartinus.nl of 043 4552027, dan bekijken en bespreken wij graag persoonlijk de eventuele mogelijkheden.

Kan ik direct bij Wijngaard St. Martinus online wijn bestellen?

Ja, dit kan. Via onze webshop kan je een bestelling doorgeven en betalen. Wij zullen jouw bestelling dan binnen een aantal dagen naar je versturen (mits deze wijn nog voorradig is).

Wie verzorgt de bezorging?

Vinologix en DPD bezorgen onze wijnen bij jouw thuis met de grootste zorg. De speciale dozen die wij hiervoor gebruiken zullen de wijnen tijdens het transport beschermen zodat deze veilig bij je aankomen. DPD zal de wijn bij jou afleveren en als je ons een email adres verstrekt, kunnen wij je een track en trace nummer doen toekomen waarbij jezelf de wijn kunt volgen van ons domein tot jouw deur. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, neem dan contact met ons op (en niet met DPD) dan lossen wij het zo spoedig mogelijk voor jou op.

Ik heb een klacht, waar kan ik die kwijt?

Stuur een mail naar info@wijngaardmartinus of bel ons op 043 4552027 en wij zullen jouw klacht met zorg behandelen.

Wat te doen bij schade of vermissing?

Ondanks alle goede bedoelingen kan het gebeuren dat de inhoud van jouw pakket beschadigd raakt of dat het pakket vermist raakt. Bel of mail ons dan, zodat wij het voor je kunnen uitzoeken.

Toch nog vragen?

We gebruiken jouw gegevens alleen om je een e-mail terug te sturen (privacyverklaring).